15 november 2012

LJUVLIGA SMYCKEN









När vi startade Eco And Stuff ville jag gärna ha med fina smycken i sortimentet. Det visade sig däremot inte vara så lätt att hitta några som passade in i vår hållbara linje. Till slut hittade jag hos Malin Linder med "By Mile" inte bara hållbara utan också några av de snyggaste smycken jag sett. De tillverkas i Sverige, för hand, av återvunnet silver och av naturgarvat läder. Alldeles perfekt. 

Malin har en bred kollektion av smycken och de finns i olika prisklasser. Hon har en fantastisk blick för design tycker jag och att silvret är återvunnet påverkar inte kvaliteten det minsta. Det är fortfarande av finaste 925 sterling.  Malin är också en duktig fotograf och just nu är en stor kartong med våra varor på besök hos henne för att bli fotade. Jag ska visa några av bilderna i nästa inlägg. Tills dess kan ni kika in på hennes blogg och njuta lite harmoni. 

Och här i webbutiken kan ni se flera av hennes smycken. Många av dem går att få med egen text eller initialer. Sista beställningsdag för att få leverans till jul är den 6 december. 



Bilder från Malins verkstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar