11 september 2013

NYTT ARMBAND OCH BOKMÄRKE


I am the hero of this story

I dag har jag lagt upp några nyheter i butiken från duktiga silversmeden Malin Lindner. Att tro på sig själv, vara hjälte i sin egen historia och att vara medveten i nuet är tre smarta budskap som vi alla borde påminna oss om ofta, ofta. Malins skapelser är alldeles underbara tycker jag och det är alltid lika spännande när hon kommer med nyheter.

Jag som alltid har svårt att komma på vad jag ska ge bort i present tycker att bokmärkena är perfekta till alla som läser böcker, och det gör ju de flesta. De passar också bra till de som använder kalendrar eller som skriver dagbok. Välj mellan tre färger på sidenband och vill du kanske ha en alldeles egen text på så går det bra. Vi skickar dem dessutom fraktfritt.

I dag är det den första riktiga höstdagen här i Karlskrona. Mulet, singlande löv och fuktig, frisk luft ute efter en hel natts regnande. Det droppar från träden och när jag tittar ut ser jag lite dis över fjärden. En riktigt mysig dag tycker jag som gillar hösten.





Where ever you are be there


I believe in me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar