4 december 2012

FULL RULLE

Det här bordet av gamla lastpallar är verkligen ursnyggt tycker jag. Bilden finns både här
och  där på nätet och jag vet tyvärr inte var den hör hemma från början.
 


Dagarna går så fort nu så det är inte klokt. Beställningarna rullar in och det är mycket att göra med att svara på frågor, packa paket och pyssla om en väldigt förkyld make. Vår engelska granne undrade skämtsamt om han möjligen drabbats av "man flu", man-influensa, alltså den extra krakiga varianten och jo det kan vara något ditåt. Men jag ska inte vara elak nu, han är faktiskt riktigt dålig och har legat nerbäddad i flera dagar. Så jag förser honom med propolis, te med honung i mängder och i dag även lussekatter som jag dock inte bakat själv. Jag har hittat en fantastisk kakleverantör i grannskapet så nu slipper jag känna stress över att inte hinna baka innan jul.

Under tiden som en massa roliga saker händer i webbutiken så trängs bloggidéerna i huvudet men det finns ju så lite tid över till att skriva. Men några tjusiga bilder hinner jag i alla fall lägga in i dag så här kommer flera roliga varianter på gamla saker som får ny skepnad.  Och snö har vi fått här nere i södern också och det är riktigt julmysigt redan.


Snygg weekend bag gjord av innerslangar från gamla bildäck. 
Kommer härifrån



Oljefat som fått nytt liv som sittbänk hittade jag här 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar